Merhaba arkadaşlar size kısaca root atmayı anlatacağım. İki türlü root atmayı öğreteceğim, yani eğer telefonunuzun modeli düşük ise android güncellemesi gelmediği için yükleyeceğiniz uygulama onaylanmayabilir. Ama merak etmeyin vereceğim ikinci yol kesinlikle olucaktır. Videoları izleyerek daha sağlıklı ve kolay bilgiye ulaşabilirsiniz ayrıca indirmeniz gereken programları paragrafların sonunda bulabilirsiniz. İndireceğiniz programların ismi "UPDATE.ZİP" ve "KEY ROOTMASTER (mod version)" bilginize.



android system
1.yolÖncelikle aşağıda vermiş olduğum "key rootmaster" apk dosyasını indiriyoruz, daha sonra apk dosyasını telefonumuzda açarak yüklüyoruz. Yüklerken bilinmeyen kaynakların yüklenmesine izin vermeniz gerekiyor tarzında bir uyarı çıkar ve size yolu gösterir izin verirseniz uygulamanız yüklenir.

Yüklendikten sonra key rootmaster'ı açıyoruz ve "mulai root" yazısına tıklıyoruz çok kısa bir süre bekliyoruz ve ardından her seferinde karşımıza çıkan sorularda sol taraftaki butona tıklıyoruz.
Programı yüklediyseniz eğer, video'dan faydalanabilirsiniz.


Key rootmaster indirmek için--> KEY ROOTMASTER(mod version)


2.yol
İkinci yolumuz kesin yol gözünüze karışık gelmesin çok kolay.
-İndirdiğimiz "update.zip" dosyasını Hafıza Kartına atıyoruz.
-Telefonumuzu kapatıyoruz ve recovery mod'da açıyoruz.
(Recovery Mode= Ses Açma+Güç+Home)
-Recovery mode'a girince apply update from sdcard'ı seçiyoruz.
-Ardından 'update.zip' from sdcard ı seçiyoruz ve işlem tamamdır.


Update.zip'i indirmek için--> UPDATE.ZİP




                    Android cihazınızın rootlu olup olmadığını anlamak için tıklayın..!

Ogulsoul5 Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

24 yorum:

  1. adamin olmadı bi önerin varmı modelim lg l70 d320

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki kontrol ettiniz mi ?

      aşağıdaki linkten root lu olup olmadığını anlıyabilirsin..

      http://bozukdisk.blogspot.com/2014/02/android-cihazinizin-rootlu-olup.html

      Sil
    2. Bende bir sorun yok şu an kullanıyorum
      https://neu.edu.tr

      Sil
    3. Bende bir sorun yok şu an kullanıyorum
      https://neu.edu.tr

      Sil
  2. Admin 2. Seçenektekinin aynisını yaptım yani recovery mode den girdim ama apply update from sdcard şıkkı yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdcard'ın takılı olduğundan eminmisin peki?

      Sil
  3. İkisinide yaptım olmadı. İlkinde "mulai root" en son aşamasında kırmızı yer yok bende. Sadece mor ekran var. "root terhubung program cloud yang cocok" yazıyor tıklayıncada birşey olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunu fabrika ayarlarına geri yükleyip tekrar dene telefonunda virüs veya bir hata olabilir.

      Sil
    2. Telefon casper VIA v8c önceden yapmıştım olmuştu. Ama bazı nedenlerden dolayı telefonuna yazılım atmıstım yazılım attıktan sonra ne yaptıysam tefonu rootlayamadım acaba root yapmak için cihazın orijinal yazılımı mı olması gerekiyor bilginiz varsa bana dönü yaparmısınız..
      .?

      Sil
    3. Cpu-z uygulaması root access yes diyor ama root gerektiren program ve uygulamalar telefonunuz rootlu değil diyor

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Android yazılımı olan her telefona uygundur.

      Sil
  5. root terhubung program cloud yang cocok diye birşey çıktı olmadı :)

    YanıtlaSil
  6. Bir de indirirken uzantısı .apk değil .bin olarak indiriyor. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  7. Update.zip dosyası hangi sürüme yükseltiyordu?

    YanıtlaSil
  8. Benim telefon s 3 yuledim ilk secenekte sol taraftaki sectim networt failure falan diyo

    YanıtlaSil
  9. Telefoncu yapabilirmi rot

    YanıtlaSil
  10. Recovery modu açamiyorum marka casper VIA v5

    YanıtlaSil
  11. Recovery modu açamiyorum marka casper VIA v5

    YanıtlaSil
  12. Admin benim telefon tt175 recovery moda girince komut yok yaziyor

    YanıtlaSil
  13. Admin apply SD varsa gidiyorum updayede görünmüyor

    YanıtlaSil
  14. Telefonum casper V6 root atmak için recovery mod uygulamamızı istiyor telefonun home tuşu yok nasıl yapıcam

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.