Sevgililer günü yaklaşıyor! Sevgilinize ne alacaksınız? Bakalım sizin için elimizde neler var.

Sevgililer gününde hediye almamız gereken sevgililerimiz olduğu aşikar. Görüyorum ki çoğumuz ne alacağımızı pek bilemiyor. Öncelikle sıradan ve bilindik hediyelerden kaçıyoruz. Basit olmasın demiyorum. Bilindik olmasın diyorum. Onu etkileyin.

 
Sevgililer Günü

Yine mi parfüm alacaksın?

Lütfen hediye denildiğinde aklınıza "parfüm" getirmeyi unutun gitsin. Parfüm artık rutine dönüşmüş bir hediye olmakla birlikte daha önce böyle bir hediye almadıysanız, hoş bir koku güzel bir hediye olabilir. Ancak karşınızdaki bu hediyeden defalarca aldığını için muhtemelen onu pek fazla etkileyemeyeceksiniz. 

Biri çiçek mi dedi?

Evet, kabul ediyorum. Çiçek her zaman kadınları etkileyen bir hediye olmuştur. Aklınızda bulunsun çiçek iyidir ama tek başına yetersiz olacaktır. Özelliklede sevgililer günü gibi özel bir günde. Tabii bu daha çok erkekler içi geçerli.

Basit olun, sıradan olmayın! 

Basit olmak her zaman kötü değildir. Dediğim gibi; basit olun, sıradan olmayın. Bir hediye almak için tonlarca para ödemenize gerek yok. Bazen para ödemeniz bile gerekmez. Karşınızdaki kişiye değer verdiğinizi gösteren ve onu azıcıkda olsa mutlu eden bir hediye her zaman en iyisidir.
Medcezir dizisinde Yaman'ın yaptığı gibi boş bir ev ya da eski bir dükkanda yerlere gül döküp iyi müzik eşliğinde başbaşa yemek yiyebilirsiniz. Dediğim gibi bu yapıldı. Şimdi sıra sizde yaratıcılığınızı konuşturun ve onu özel hissettirin.

Unknown Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırakın

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.