Kimyasal Hadım, tecavüz eden ya da sapıklık yapıp saldırı da bulunan, yasalara göre tecavüzcülük suçu işlemiş insanlara uygulanan bir tür ceza'dır. Kimyasal Hadım ne işe yarar? diye soracak olursanız suçlunun bir tür cinsel iktidarsızlığını sağlamak. Yani testesteron hüclerini 0'a indirecek derecede, tekrar aynı olayı yapamayacak derecede iktidarsızlığını sağlamak.
kimyasal hadım
Bu olay kısırlaştırma ile çok farklı sayılmaz fakat kısırlaştırma ile farkı geri dönüş için bir tedavisi var. Kısırlığın geri dönüşü yok fakat Kimyasal Hadım'ın tedavi ile hücrelerin geri döndürülmesi mümkündür.

Kimyasal Hadım Türkiye'ye gelecek mi? ya da Türkiye'de var mı? gibi sorularınızı duyar gibiyim.
26.07.2016 tarihinde Türkiye'nin resmi gazete'sinde bu yasanın Türkiye'de geçerli olduğu basına duyurulmuştur. 03.07.2018 tariihi itibari ile çocuk istismarcılarına uygulanılması mecliste konuşuluyor!

Ogulsoul5 Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırakın

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.