» » » » » "Sisteminiz varsayılan (geçici) profil ile açıldı!" nasıl düzeltilir?


İphone
Bilgisayarım son günlerde kafayı yemişti, internetten dosya indiriyorum klasöre girdiğimde bu dosyaları göremiyordum. Ayrıca indirme bağlantısına klasörde göster diyince uzunca bir adres ve bu dizine erişim yetkiniz bulunmamaktadır diyordu. İş öyle bir hale geldi ki, masaüstüne kaydettiğim görselleri yazılarımda kullanmak üzere "Gözat" ile aradığımda göremiyordum. Neyse ki çözümünü buldum.
Apple
Windows açılışında "Sisteminiz varsayılan profil ile açıldı." ibaresi çıkıp duruyordu, başka bilgisayarlarda "geçici profil" olarak adlandırılan bu durum bilgisayarın yukarıda bahsettiğim hale gelmesine neden oluyormuş.

Çözümü çok basit. Aşağıdaki adımları takip ederek beş dakikadan kısa sürede sisteminizi zararsızca düzeltebilirsiniz:
  1. "Başlat" butonuna basın.
  2. Arama kutusuna "Regedit" yazarak, programı çalıştırın.
  3. "Kayıt Defteri Düzenleyicisi" açlacaktır, şu yolu takip edin: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
  4. ProfileList'in alt klasörlerinde sonu ".bak" uzantısı ile biten uzunca bir klasör olmalı. Bu dosyayı silin.
  5. Bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Bu 5 adımı uyguladığınızda sorununuz çözülmüş olacaktır. Herhangi bir hatada yorum olarak yazarsanız cevaplayabiliriz.

Admin Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırakın

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.