» » » » » » » » » » Windows 8 Aradığımız dosya ve programları nasıl bulabiliriz?

Windows 8 alışılması ve kullanılması zor olan fakat üzerinde kendimizi geliştirdiğimizde çok basit ve kolaylaştırılmış bir işletim sistemidir. Bu yazımda Windows 8'e yeni başlamış ve üzerinde pek bir deneyim yaşamamış çoğu kişilerin "Bilgisayarımda olan program ve dosyaları bulamıyorum nasıl bulabilirim?" sorusunu yanıtlıyorum.
başlangıç ekranı
İlk önce yukarıdaki görselde gördüğümüz ekrana geliyoruz yani Windows 8 Başlangıç Ekranı'na daha sonra hiç bir şey yapmamız gerekmiyor sadece başlangıç ekranında aramak istediğimiz dosya veya programın adını klavye yardımı ile yazıyoruz.
windows 8 arama yapma

Ogulsoul5 Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırakın

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.